A Honda lerántotta a leplet újdonságáról. A vadonatúj, 5. generációs CR-V Amerika legkelendőbb szabadidő-autója címet viseli az elmúlt 20 év tekintetében. A teljesen áttervezett és újraalkotott modell télen kerül a kereskedésekbe USA-szerte. Az erőteljesebb stílusjegyek, a prémium hatású beltér, az első turbómotor és számos új technológia állnak a középpontban, amelyek segítségével a CR-V továbbra is kitűnik a szegmensből. Népszerűségét igazolja, hogy 1997-es debütálása óta majdnem 4 milliót vásároltak belőle az amerikaiak.
"Az új Honda CR-V feljebb helyezi a lécet minden tekintetben. Nagyobb teljesítményt, teret és prémium tartalmat egyesít hatékonyabb és értékesebb formában, mint korábban bármikor" - mondta Jeff Conrad, a Honda divízió alelnöke. "A vásárlók szeretni fogják, amit látnak és átélnek az új CR-V volánja mögött."
A lemezek alatt a már jól ismert, 2,4 literes i-VTEC blokk és a vadonatúj, 1.5-ös, 190 lóerős turbómotor kap helyet. Mindkét erőforráshoz továbbra is fokozatmentes automata váltó (CVT) társul. Az összkerékhajtás felára nem változik. A szervókormány az új Civic-ével hasonló kialakítású, de a haladási minőséget és a jó úttartást az új futómű elemei is elősegítik.
A belső tér új dizájnjához tartozik a még keskenyebb A-oszlop, amely az első kilátást könnyíti meg. A műszerfalon egyébként visszaköszönnek a külső formák is.
A CR-V új vázszerkezetével és fejlett biztonsági rendszereivel a legjobb biztonsági minősítéseket célozza meg, azaz öt csillag megszerzését a hagyományos törésteszten, valamint jó értékelést kimagasló balesetmegelőzéssel a kis átfedéses vizsgálaton.
Hondáról
A Honda 1959-ben kezdte meg tevékenységét az Egyesült Államokban, Kaliforniában, s jelenleg több mint 40 ezer alkalmazottja van Észak-Amerikában az értékesítési, a marketing, a finanszírozási, a kutatás-fejlesztési és a gyártási területeken. A vállalat helyi befektetéseinek értéke meghaladja a 22 milliárd dollárt.
Kapcsolódó cikkek
> A pokol gyermeke: Civic Type R 2017
> Manuális váltó az új turbós Civic-hez az USA-ban is